torsdag 4. september 2008

Zuki opprykk til klasse III lydighet.



I helgen var det endelig tid for konkurranse igjen, jeg gledet meg som en unge til å reise ned til Egersund og Sandnes sammen med Marthe og Extra. Vi reiste nedover torsdags kveld. Iom at jeg blir så sliten av å kjøre bil, så tenkte jeg det var greit å ha hele fredagen å slappe av på før det braket løs lørdag og søndag. Det var meldt 25 grader og sol...


Lørdagen kom fort, og sommerfuglene i magen var på plass. Jeg var kjempespent på hvordan Zuki ville holde en hel klasse II konkurranse uten belønning med ball ol, men det gikk knall! Hun så ikke ut til å savne ballen sin nevneverdig.

Resultatet ble 182,5 poeng, og opprykk :)

Zuki og jeg. Fotograf Kari F Pedersen.



Etter konkurransen kjørte vi til Sandnes, til hotellet der vi skulle overnatte. På kvelden spiste vi middag sammen med Torhild, Silje og Anne- kjempekoselig kveld !!



Søndags morgen var det opp og hopp kl 08.30. Konkurransplassen lå 3 min fra hotellet, så vi hadde egentlig relativt god tid.

Zuki og jeg hadde startnummer 21, og var sistemann inn i klasse II. Klokka ble vel over 13 før det var vår tur, og været var varmt.

Igjen var hun pigg og fin i ringen, og fullførte med glans, med 178 poeng denne dagen! Dommer var Oddgeir Sørmarken, som er streng, men veldig fin å gå for.



Vinnerne i de respektive klassene denne dagen ble Rogalandmester i sin klasse. Nordfylket gjorde det sterkt, og tre av oss kunne reise hjem med tittelen Rogalandsmester!

Kl 1 Hans Richard Pedersen og Vinni.

Kl II Meg selv og Zuki

Kl III Torhild og Brenda.



Det var en kjempekjekk helg, med mye kjekke og flinke folk og hunder !

Høstens og vinterens konkurranseplaner er klar, og jeg gleder meg til å jobbe mot disse :)



Til sist, GATULERER Hans Richard med Vinni opprykk til klasse II, Marthe med Extra opprykk til klasse III, og Torhild med Brenda opprykk til Elite!!


Zuki (til venstre) og søster Extra.Fotograf Marthe Sjølyst

2 kommentarer:

Anja sa...

Jeg visste dere kom til å klare deet. Dere er rågode!!!

Anonym sa...

Gratulerer Siwi med flotte resultater og opprykk!! Dere er kjempeflinke! Håper du kan bvli med meg på en treningsamling med NRH folka oppe i Gol da:):) godt av litt ny vind i seilene av og til:)
Lykke til videre med konkurranser både med Zuki og Tyson.
Hilsen fra Renate, Boris og Tobias